رویه ی بازگرداندن کالا

رویه ی بازگرداندن کالا و استرداد وجه

تمام سفارشات قبل از ارسال توسط  باژیان بررسی و سلامت کالا و درست بودن سفارش مطابق با خواست مشتری ، بررسی می گردد.

بعد از بررسی کامل و اطمینان از صحت و سلامت کالا ، مرسوله تحویل پست داده می شود.

در صورتیکه مشتری نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد محصولات آکبند یا استوک داشته باشد، عکس، فیلم و اطلاعات کامل قبل از ارسال در اختیار مشتری قرار می گیرد.

رنگ و مشخصات کامل دستگاه با مشتری هماهنگ خواهد شد و پس از تایید نهایی مشتری، کالا از طریق پست و سایر کالارسان ها برای مشتری ارسال می گردد.

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که مشتریان در چه صورتی می توانند محصول خود را بازگشت داده یا برای تعویض کالا و استرداد وجه اقدام نمایند.

در ادامه قوانین مرجوعی کالا، استرداد وجه و تعویض کالا فروشگاه بانه اورجینال را می توانید مطالعه فرمایید…..

شرایط مرجوعی و بازگرداندن کالا در فروشگاه باژیان
از آنجا که قبل از ارسال سفارش برای مشتریان عزیز صحت مشخصات و سلامت کالا به طور کامل بررسی می‌شود، در صورتیکه مشتری در زمان تحویل بخواهد کالا را مرجوع نماید باید دارای شرایط زیر باشد:
1. در صورتیکه مشتری در زمان تحویل کالا متوجه شود که کالا دارای مشخصات مغایر با مشخصات اعلام شده فروشگاه است، بلافاصله در کمتر از 24 ساعت باید به فروشگاه اطلاع دهد تا بررسی های لازم برای وی صورت بگیرد. در صورتیکه بیشتر از 24 ساعت از زمان تحویل کالا گذشته و از کالا استفاده شده باشد، به هیچ وجه کالا تعویض و یا مرجوع نخواهد شد.

 .

2. مواردی همچون پشیمانی مشتری از خرید، نارضایتی مشتری از رنگ یا ظاهر کالا که مربوط به سلایق فردی وی است به هیچ وجه جزو قوانین بازگشت یا تعویض کالا در فروشگاه باژیان نیست و فروشگاه به هیچ عنوان این کالاها را مرجوع یا تعویض نخواهد کرد.

 .

3. درصورتی که محصول در حین حمل آسیب ببیند، مسئولیت آن با شرکت مرسولی می‌باشد و فروشگاه باژیان هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد. همچنین پیشنهاد می‌شود در حین دریافت کالا از مامور پست در حضور آن بسته بندی باز شود و از سالم بودن محصول اطمینان حاصل کنید. در صورتی که متوجه شدید محصول در حین حمل آسیب دیده است، از تحویل گرفتن سفارش خودداری کنید زیرا به محض دریافت کالا از مامور پست شما صحت و سلامت آن را تایید کرده‌اید.

.

4. چنانچه آسیب دیدگی پیش آمده در محصول در اثر استفاده از محصول یا عدم استفاده درست توسط مشتری ایجاد شده باشد، فروشگاه باژیان به هیچ عنوان مسئولیتی در قبال آن ندارد و کالا برای مشتری تعویض یا مرجوع نخواهد شد.

.

5. تا زمانی که کالای مرجوعی به دست فروشگاه باژیان نرسد، امکان تعویض یا استرداد وجه برای فروشگاه وجود ندارد.

.

روند مرجوعی کالا
در صورتیکه کالای ارسالی برای شما توسط فروشگاه باژیان واجد شرایط تعویض یا مرجوعی است:
1. بلافاصله پس از دریافت کالا و کمتر از 24 ساعت از قسمت تماس با ما با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و مشکل کالا را مطرح نمایید. عکس و فیلم از محصول دریافتی را برای ما ارسال نمایید تا فرآیند مرجوعی را سریع برای شما پیگیری کنیم.

.

2. به هیچ عنوان از کالا استفاده نکنید و آن را مشابه بسته بندی فروشگاه، به خوبی بسته بندی کرده و طبق هماهنگی با پشتیبان باژیان – کالا را به آدرس فروشگاه ارسال نمایید. به هیچ عنوان تا قبل از تایید نهایی فروشگاه و بررسی های انجام شده ، کالا را مرجوع نکنید. چرا که از زمان مرجوعی کالا تا تحویل آن توسط فروشگاه، مسئولیت سلامت کالا با شما خواهد بود.

.

3. کد رهگیری مرسوله مرجوعی را برای پشتیبان فروشگاه ارسال نمایید تا مسیر مرسوله را پیگیری نماید و بتواند در سریعترین زمان ممکن کالا را دریافت کرده، کالا برای شما تعویض گردد یا بازگشت وجه را برای شما انجام دهد.

.

4. پس از دریافت کالا توسط فروشگاه باژیان  بلافاصله کالا تعویضی به آدرس مشتری ارسال می‌گردد و کد رهگیری جدید در پنل کاربری وی قرار خواهد گرد.

.

روند بازگشت و استرداد وجه
1. در صورتیکه مشتری بدون هماهنگی با فروشگاه محصولی را از سایت سفارش داده باشد و به دلیل عدم موجودی یا مغایرت قیمت و مشخصات کالا سفارش مسترد شود، فروشگاه موظف است در سریعترین زمان ممکن با توجه به فرآیند عملیات بانکی وجه را به شماره کارت مشتری بازگشت دهد. استرداد وجه تنها به شماره کارتی انجام خواهد شد که به اسم فرد سفارش دهنده باشد و سفارش توسط آن صورت گرفته باشد.

.

2. در صورتیکه طبق بررسی های انجام شده توسط فروشگاه، تایید شود که کالایی برای مشتری مرجوع گردد، فروشگاه موظف است بعد از دریافت کالا مبلغ واریزی مشتری را برای وی واریز نماید. برای اینکار مشتری باید شماره حساب یا کارت بانکی خود را در سریعترین زمان ممکن برای پشتیبان فروشگاه ارسال نماید. در صورتیکه کالا استفاده شده باشد یا خسارتی به آن وارد شده باشد، فروشگاه می‌تواند خسارت وارد شده به کالا را طبق هماهنگی های انجام شده با مشتری از وجه بازگشتی کسر نماید.
شرایط مرجوعی و بازگرداندن کالا در فروشگاه باژیان
از آنجا که قبل از ارسال سفارش برای مشتریان عزیز صحت مشخصات و سلامت کالا به طور کامل بررسی می‌شود، در صورتیکه مشتری در زمان تحویل بخواهد کالا را مرجوع نماید باید دارای شرایط زیر باشد.
1. در صورتیکه مشتری در زمان تحویل کالا متوجه شود که کالا دارای مشخصات مغایر با مشخصات اعلام شده فروشگاه است، بلافاصله در کمتر از 24 ساعت باید به فروشگاه اطلاع دهد تا بررسی های لازم برای وی صورت بگیرد. در صورتیکه بیشتر از 24 ساعت از زمان تحویل کالا گذشته و از کالا استفاده شده باشد، به هیچ وجه کالا تعویض و یا مرجوع نخواهد شد.

.

2. مواردی همچون پشیمانی مشتری از خرید، نارضایتی مشتری از رنگ یا ظاهر کالا که مربوط به سلایق فردی وی است به هیچ وجه جزو قوانین بازگشت یا تعویض کالا در فروشگاه لارمیس برند نیست و فروشگاه به هیچ عنوان این کالاها را مرجوع یا تعویض نخواهد کرد.

.

3. درصورتی که محصول در حین حمل آسیب ببیند، مسئولیت آن با شرکت مرسولی می‌باشد و لارمیس برند هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد. همچنین پیشنهاد می‌شود در حین دریافت کالا از مامور پست در حضور آن بسته بندی باز شود و از سالم بودن محصول اطمینان حاصل کنید. در صورتی که متوجه شدید محصول در حین حمل آسیب دیده است، از تحویل گرفتن سفارش خودداری کنید زیرا به محض دریافت کالا از مامور پست شما صحت و سلامت آن را تایید کرده‌اید.

.

4. چنانچه آسیب دیدگی پیش آمده در محصول در اثر استفاده از محصول یا عدم استفاده درست توسط مشتری ایجاد شده باشد، فروشگاه لارمیس برند به هیچ عنوان مسئولیتی در قبال آن ندارد و کالا برای مشتری تعویض یا مرجوع نخواهد شد.

.

5. تا زمانی که کالای مرجوعی به دست فروشگاه لارمیس برند نرسد، امکان تعویض یا استرداد وجه برای فروشگاه وجود ندارد.

.

روند مرجوعی کالا
در صورتیکه کالای ارسالی برای شما توسط فروشگاه لارمیس برند واجد شرایط تعویض یا مرجوعی است:
1. بلافاصله پس از دریافت کالا و کمتر از 24 ساعت از قسمت تماس با ما با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و مشکل کالا را مطرح نمایید. عکس و فیلم از محصول دریافتی را برای ما ارسال نمایید تا فرآیند مرجوعی را سریع برای شما پیگیری کنیم.

.

2. به هیچ عنوان از کالا استفاده نکنید و آن را مشابه بسته بندی فروشگاه، به خوبی بسته بندی کرده و طبق هماهنگی با پشتیبان لارمیس برند کالا را به آدرس فروشگاه بازارسال نمایید. به هیچ عنوان تا قبل از تایید نهایی فروشگاه و بررسی های انجام شده ، کالا را مرجوع نکنید. چرا که از زمان مرجوعی کالا تا تحویل آن توسط فروشگاه، مسئولیت سلامت کالا با شما خواهد بود.

.

3. کد رهگیری مرسوله مرجوعی را برای پشتیبان فروشگاه ارسال نمایید تا مسیر مرسوله را پیگیری نماید و بتواند در سریعترین زمان ممکن کالا را دریافت کرده، کالا برای شما تعویض گردد یا بازگشت وجه را برای شما انجام دهد.

.

4. پس از دریافت کالا توسط فروشگاه لارمیس برند، بلافاصله کالا تعویضی به آدرس مشتری ارسال می‌گردد و کد رهگیری جدید در پنل کاربری وی قرار خواهد گرد.

.

روند بازگشت و استرداد وجه
1. در صورتیکه مشتری بدون هماهنگی با فروشگاه محصولی را از سایت سفارش داده باشد و به دلیل عدم موجودی یا مغایرت قیمت و مشخصات کالا سفارش مسترد شود، فروشگاه موظف است در سریعترین زمان ممکن با توجه به فرآیند عملیات بانکی وجه را به شماره کارت مشتری بازگشت دهد. استرداد وجه تنها به شماره کارتی انجام خواهد شد که به اسم فرد سفارش دهنده باشد و سفارش توسط آن صورت گرفته باشد.

.

2. در صورتیکه طبق بررسی های انجام شده توسط فروشگاه، تایید شود که کالایی برای مشتری مرجوع گردد، فروشگاه موظف است بعد از دریافت کالا مبلغ واریزی مشتری را برای وی واریز نماید. برای اینکار مشتری باید شماره حساب یا کارت بانکی خود را در سریعترین زمان ممکن برای پشتیبان فروشگاه ارسال نماید. در صورتیکه کالا استفاده شده باشد یا خسارتی به آن وارد شده باشد، فروشگاه می‌تواند خسارت وارد شده به کالا را طبق هماهنگی های انجام شده با مشتری از وجه بازگشتی کسر نماید.
درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!